Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Μάθε μπαλίτσα απ'τον άρχοντα

Καλησπέρα φίλοι και φίλες. Σας καλωσορίζω σε ένα ευχάριστο blog που ο αρχικός σκοπός δημιουργίας του είναι.... ανύπαρκτος.Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον το έφτιαξα επειδή βαριέμαι πολύ. Όπως και να έχει το ύφος της σελίδας θα είναι κυρίως(ως αποκλειστικά) αθλητικό...(άντε και λίγο στοιχηματικό) και θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε με χιούμορ(η κοπέλα μου μου λέει πως έχω πολύ) τα αθλητικά δρώμενα κυρίως στην Ελλάδα αλλά και σ όλο τον κόσμο.Τώρα που το ξανασκέφτομαι το blog μάλλον φτιάχτηκε για να γράψω όλα αυτά που με τσαντίζουν όταν κάθομαι και βλέπω μπάλα με τους φίλους μου ή όταν χάνω ένα στοίχημα στο 94΄ με γκολ οφσάιντ της Μπρομαποικάρνα (βασικά αυτό το παθαίνει πιο πολύ ο φίλος μου ο Κώστας). Επίσης θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω τους ''προβληματισμούς'' της παρέας μου μέσα απ τους οποίους ευελπιστώ να βρείτε τη δική σας παρέα.

Σας καλωσορίζω λοιπόν στο ολοκαίνουργιο αθλητικό blog Μάθε μπαλίτσα απ τον άρχοντα...


ΥΓ. Θα ήθελα απ'την πρώτη κιόλας ανάρτηση να σας εκφράσω τις ποδοσφαιρικές μου προτιμήσεις για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Είμαι Παναθηναϊκός με βαθιά αντιολυμπιακά αισθήματα τα οποία μπορεί και να εκφράσω αρκετές φορές μέσα απτήν σελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου